Foto ONK Enduro Hellendoorn 2010 online sportsfoto.nl

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
sportsfoto
Berichten: 3
Lid geworden op: vr okt 22, 2010 19:17

Hallo,

foto's van de ONK enduro Hellendoorn 2010 nu online op:

www.sportsfoto.nl

en

www.motocrossfoto.nl

Gr,

Marcel
JW
Berichten: 66
Lid geworden op: vr feb 16, 2007 22:29

Herr DRénérZéele
Berichten: 336
Lid geworden op: wo apr 29, 2009 20:59

Lekker filmpje JW, brings back a memory.
Alleen miste ik je live commentaar. Bij je vorige filmpje praatte je zo lekker in jezelf! Heb je deze keer per ongeluk dingen gezegd die niet door
de beugel konden? 8)
EXC300
erwindob
Berichten: 1299
Lid geworden op: za jul 26, 2003 11:57
Locatie: Holland

Sfeerplaatjes en vette aktie van

Sanne, Remke, Wopke, JW, Henk Netten, Gerben Vrugging (z'n motor in ieder geval) Onno en mezelf op de fotoboekenplank

Onno!!

Afbeelding

Wopke

Afbeelding
#777 - Mijn fotoboekenplank
lasss000
Berichten: 32
Lid geworden op: do aug 03, 2006 00:12
Locatie: Enschede
Contacteer:

Toch weer een leuk filmpje altijd leuk voor herinnering.
Weet niet als ik Zelhem nog ga rijden, zo ja dan zien we elkaar daar wel weer.

Groeten Roy
Hp2 EXC 300
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Hoi JW, wij hebben samen een beetje op gereden. Jij reed net voor mij rond. Ik was de laatste daglicentie die rondreed. Op 5.50 sta ik er ook op. Ik loop terug naar mijn motor, nadat ik mijn tasje had opgehaald.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Herr DRénérZéele
Berichten: 336
Lid geworden op: wo apr 29, 2009 20:59

Verdomme George, is het je toch weer gelukt om in beeld te sneaken, beetje stiekum achterbaks rechts in het beeld kruipen!
Ik dacht dat we het daar laatst al over gehad hadden. Op YouTube beginnen ze er een beetje genoeg van te krijgen.... Laatst mocht volgens mij Noppy ook al geen filmpje meer plaatsen omdat jij er voor de zoveelste keer op stond en als ze nou ontdekken dat je je er weer tussen gewurmd hebt halen ze de filmpjes van JW er óók af!

(Op zich wel een goede truc om zo onopvallend(!!??!!) even je tasje te laten vallen zodat je die heel erg onopvallend toch even in beeld op moest halen..... :roll: :roll: :roll: )

PS:Was dat dat roze tasje van je weer?

Groetsels,
Dick. :wink:
EXC300
Herr DRénérZéele
Berichten: 336
Lid geworden op: wo apr 29, 2009 20:59

Verdomme George, is het je toch weer gelukt om in beeld te sneaken, beetje stiekum achterbaks rechts in het beeld kruipen!
Ik dacht dat we het daar laatst al over gehad hadden. Op YouTube beginnen ze er een beetje genoeg van te krijgen.... Laatst mocht volgens mij Noppy ook al geen filmpje meer plaatsen omdat jij er voor de zoveelste keer op stond en als ze nou ontdekken dat je je er weer tussen gewurmd hebt halen ze de filmpjes van JW er óók af!

(Op zich wel een goede truc om zo onopvallend(!!??!!) even je tasje te laten vallen zodat je die heel erg onopvallend toch even in beeld op moest halen..... :roll: :roll: :roll: )

PS:Was dat dat roze handtasje van je weer?

Groetsels,
Dick. :wink:
EXC300
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Dirk, overdreven om dat twee keer te posten. :)
En ik probeerde nog onopvallend dat tasje te pakken. Roze Pffff :wink:
Maar ik rij tegenwoordig zoveel enduro's dat dat natuurlijk automatisch beeldmateriaal moet opleveren.
Hellendoorn blijft veruit de heerlijkste enduro in NL.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Herr DRénérZéele
Berichten: 336
Lid geworden op: wo apr 29, 2009 20:59

:D :D :D
EXC300
Plaats reactie