Bij slijtage heeft ie er altijd last van.
BST 40 carb denk ik op een 640 toch ?
Dat is een CV carburateur, en die heeft volgens mij niet het naald-slijtage issue van de oude dell orto's met die grote plunjer erin.
Aan jouw symptomen te horen zou het trouwens wel eens inderdaad met je ontsteking te maken kunnen hebben. Iets lulligs met een contactje ofzo. Ik heb ooit iets soortgelijks gehad met een Duke II. Tot die er ineens helemaal mee ophield. Bleek een zwart draadje te zijn achter het koplamphuis dat niet helemaal goed in de connector zat geklemd.
Misschien kun je killer-switch en bepaalde sperschakelaars (bv standaard) even losgooien om uit te sluiten dat het zoiets is ?
Ps. Als je trouwens echt een keer een KTM wilt rijden dan moet die BST er vanaf. Anders blijf je altijd een elastieken gaskabel houden.
Het mooist voor jouw fiets is natuurlijk een Keihin FCR 41, maar alles met een direkt bediende schuif en lfst een acceleratiepomp is beter dan een CV carb. Je hebt geen idee...
Ik kreeg die Duke in z'n twee nog niet op het achterwiel. Met de open uitlaten, het andere achtertandwiel maar
vooral de FCR carb, ging ie nog in z'n vier. Gewoon zoals het hoort...