Ongeveer 4000km voor degene die wil weten hoelang je een waarschuwing krijgt.....futurist schreef:alleen rammelt het blok eerst een tijdje voor het kapot loopt.........

LEO
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Ketchup gedaan dizze keerzappa.suzuki schreef:geen mayo op de nokkenaskettingspannerveer smeren Leo
Wiseguy. Er staat nu iets groens bij de kliko.CrazyWezel schreef:ooh, da kan leo zelfs..
Dan weten wij bij deze genoeg.zappa.suzuki schreef:Ketting moet heel strak staan, dus geen speling niks...
Yep, was nog goed.zappa.suzuki schreef: Ketting is gemeten op slijtage?...
Daar neem ik bij deze een optie op en ik kom er vanavond nog op terug als ik de badmeester gesproken heb. Wat denk jij van nieuwe nokkenaskettinggeleiders ?zappa.suzuki schreef: Ik heb liggen nieuw en orgineel suzuki, nokkenasketting, balansasketting en in het blok wat ik recent vervangen heb en nu op de werkbank ligt een redelijk nieuwe nokkenaskettingspannerveer van hessler.?...
Als de teller klopt 44.000kmzappa.suzuki schreef: Weet niet hoeveel je blok gelopen heeft maar als het boven de 60.000km is zou ik alles gelijk vervangen..Als je haast hebt kan ik ze morgen opsturen
Als ze goed zijn lekker laten zitttenDaar neem ik bij deze een optie op en ik kom er vanavond nog op terug als ik de badmeester gesproken heb. Wat denk jij van nieuwe nokkenaskettinggeleiders ?
Hoi Futurist,futurist schreef:Leo,
als het veertje nog besteld moet worden dan wil ik er ook graag 2 hebben, t
Tot op heden nog geen e-mailantwoord ontvangen van Stefan dus ik denk dat i even een rellietje aan het rijden is.futurist schreef:@Leo
goed plan is voor mij ok
moet je met doorsturen ze natuurlijk wel in een envelopje doen..........................................................................
Futurist