Ben Teun aka 'Bochtenkoning'. Heb m'n A rijbewijs sinds m'n achttiende en dat is nu 26 jaar geleden. Heb een redelijk aantal motoren in bezit gehad en ben nu de eigenaar van een Honda CBR1000F, een BMW K100LT én sinds kort de motor waar ik al een tijdje naar op zoek was, een Suzuki DR800 Big!
Wát een motor is die DR! Bouwjaar 1990 en 88000 km op de teller, gekocht bij Gaartman in Apeldoorn waar hij ongeveer 4 jaar moet hebben gestaan. Als ik op de DR zit komt er al vlug een BIG smile tevoorschijn en krijg ik zin om even een retourtje noordkaap oid te doen. Om een indruk te geven hoe blij ik ermee ben...
De bedoeling is dus dat deze DR nog heel veel gelukkige jaren bij zijn nieuwe eigenaar zal doorbrengen.

Er mankeert wel het een en ander aan de Soes. De snavel voor is gescheurd vanaf de punt en het spatbord voor is door de vorige eigenaar voorzien van een rare punt. Waarschijnlijk omdat door een val een stuk is afgebroken aan de ene kant en voor het gemak is eenzelfde stuk er aan de andere kant afgeknipt

Ben dus eigenlijk ook op zoek naar een voorspatbord en evt. een snavel, beide in het rood. Daarvoor houd ik me graag aanbevolen!
Groeten en wellicht tot ziens bij een treffen![/img]