Even voorstellen...

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
Bochtenkoning

Zal me eerst eens even voorstellen, wel zo netjes.

Ben Teun aka 'Bochtenkoning'. Heb m'n A rijbewijs sinds m'n achttiende en dat is nu 26 jaar geleden. Heb een redelijk aantal motoren in bezit gehad en ben nu de eigenaar van een Honda CBR1000F, een BMW K100LT én sinds kort de motor waar ik al een tijdje naar op zoek was, een Suzuki DR800 Big!

Wát een motor is die DR! Bouwjaar 1990 en 88000 km op de teller, gekocht bij Gaartman in Apeldoorn waar hij ongeveer 4 jaar moet hebben gestaan. Als ik op de DR zit komt er al vlug een BIG smile tevoorschijn en krijg ik zin om even een retourtje noordkaap oid te doen. Om een indruk te geven hoe blij ik ermee ben...
De bedoeling is dus dat deze DR nog heel veel gelukkige jaren bij zijn nieuwe eigenaar zal doorbrengen. :D

Er mankeert wel het een en ander aan de Soes. De snavel voor is gescheurd vanaf de punt en het spatbord voor is door de vorige eigenaar voorzien van een rare punt. Waarschijnlijk omdat door een val een stuk is afgebroken aan de ene kant en voor het gemak is eenzelfde stuk er aan de andere kant afgeknipt :?
Ben dus eigenlijk ook op zoek naar een voorspatbord en evt. een snavel, beide in het rood. Daarvoor houd ik me graag aanbevolen!

Groeten en wellicht tot ziens bij een treffen![/img]
XL600V Transalp, CBR1000F & K100LT
Leo

Hoi Teun,

Welkom in (de zuid-oost hoek van) het BIGlegioen.

LEO
zappa.suzuki

Hey Teun,

Ook van de middenhoek welkom!

Ben je van plan het zand in te duiken met je beest?
Zo niet is er 5-9-10 een zeldzaam weg ritje van de club..

Greetz

Zappa
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
de antrapper

8) Hoi Ben
van harte welkom,en je gaat veel lol hebben van je Big,en ik las dat je de Big bij Gaartman heb gehaald, die is dus nog steeds aan het werk, hij is een paar jaar geleden bij de molenstraat weg gegaan, ik dacht datie eindelijk met pensioen was.

Hans D
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
800S

Teun, van harte welkom.
Voor leuke (off)road ritjes, technische bijstand en goedkope onderdelen zit je hier snor.

Greetz sander
Bochtenkoning

zappa.suzuki schreef:Hey Teun,

Ook van de middenhoek welkom!

Ben je van plan het zand in te duiken met je beest?
Zo niet is er 5-9-10 een zeldzaam weg ritje van de club..
Thnx @ all voor het welkom! Heb helaas al een rit gepland voor dat hele weekend (4 en 5 sept).
de antrapper schreef:8) Hoi Ben
van harte welkom,en je gaat veel lol hebben van je Big,en ik las dat je de Big bij Gaartman heb gehaald, die is dus nog steeds aan het werk, hij is een paar jaar geleden bij de molenstraat weg gegaan, ik dacht datie eindelijk met pensioen was.

Hans D
De 'oude' Gaartman is inderdaad inmiddels teruggetreden en zijn zoon heeft het overgenomen. Heb alleen niet het idee dat hij met net zoveel passie en ethousiasme aan de gang is gegaan. De motorzaak is (jammer genoeg?) verhuisd naar een oude loods met 0,0% uitstraling, ze doen alleen nog wat verkoop van oude brikkies en verder alleen wat met bromscooters. Jammer van zo'n zaak met zo'n historie.
XL600V Transalp, CBR1000F & K100LT
futurist

Toen ik op de ATS in Apeldoorn zat zo'n bijna 30 jaar geleden was Gaartman de motorzaak van de regio.
btw welkom ook vanuit Pajottenland (België chapter van dit forum)
greetz Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Plaats reactie