Hey Jongens,
Het is hier aardig aan het groeien,
De hele opzet was het "BIG- groepje" uit te nodigen om bij den "Tom" (vandaar BIG-Tom ritje) in zijn achtertuin een ritje te rijden, wij dachten aan de BIG's (Zappa's kliekske), en Tom met wat vrienden. Zo zouden we al vlug een man of 20 hebben.
Nu zijn er al wat plannen gewijzigd en is nog steeds niet alles 100% duidelijk.
Waar slapen...waar vertrekken....welke route
Er hebben nog wat jongens gevraagd of ze mee kunnen
Het moeilijkste is tegen iemand nee zeggen.
Dus mijn vraag is of jullie mij (nog eens)een mail kunnen sturen naar mij, ter bevestiging van jullie deelname, dit voor 5 augustus!
Misschien kunnen er toch wat andere jongens mee!
De bedoeling is er een gezellige boel van te maken.
Op zaterdag (overnachten geen probleem, tentje, bestelwagen, camper, enkel slaapzak in garage is een optie,of wat dan ook),
Kom je op zondagmorgen enkel voor de rit,houd er dan rekening mee dat het vertrek van de rit rond 8.00h is
Zaterdag avond is er BBQ beschikbaar, voor diegenen die daar aan mee willen doen regelen we nog wel iets tegen definitieve afspraak via mail.
De lengte van de rit hangt af van het weer en vlot verloop overdag,
is om en bij de 220km lang, en is best pittig voor de zwaardere allroads (zeker bij nat weer). Zonder noppen kun je niets komen doen.
Het word D-systeem en waarschijnlijk verdeeld in twee groepen.
Zondag kan je ook nog overnachten, no problem.
Als we de kleine problemen nog kunnen oplossen word er waarschijnlijk vertrokken van bij mij thuis!
Na Vrijdag 7 Augustus laat ik weten of het allemaal lukt en het doorgaat of dat we het afblazen!
Laat ons hopen!
Andere info later via mail!
Marcel