Leo en een techniekvraag

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
Leo

zappa.suzuki schreef:Die beunhaas stuurde me een PB dat als jij er verder niet mee bezig was geweest het ok zou moeten zijn :wink:
Dan zeg maar tegen die beun dat i nu een PB ontvangt :lol:

LEO
zappa.suzuki

Via de PB begrijp ik dat er te veel vet op die pennen zit.. dat 'plop' geluid ken ik van een loge 750, had ook te veel vet er op en een vacium..

Ik.. ehh... Teun kan zich ook niet herinneren of ie nu wel of niet de plaat los heeft gehaald en ont/gevet heeft..
Denk het niet.. want weet wat te veel vet doet daar..
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Leo

zappa.suzuki schreef:Ik.. ehh... Teun kan zich ook niet herinneren of ie nu wel of niet de plaat los heeft gehaald en ont/gevet heeft..
Denk het niet.. want weet wat te veel vet doet daar..
Ik zal wat Teun niet precies meer weet laten checken door CW als de BIG weer thuis staat. :lol:

LEO
Leo

Update

Kofferdragers zijn klaar

Afbeelding

Helaas past het linker knipperlicht met koffers erop niet meer. Gelukkig ken ik een goede electriciën :lol: Kzal hem meteen eens een mailtje sturen voor een nieuwe date.

Afbeelding

Kofferdragers zijn na overleg te verkrijgen bij de SPgoesdakar.
Stuur hem een mailtje bij interesse.

Kofferdragers nog spuiten en dan zijn we weer een klein stapje dichter bij Tjechië

7 days till D day.

LEO
CrazyWezel
Contacteer:

leo, je bent echt mijn held als je die rambo sticker laat zitten! :D
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
Leo

Sow,

Gisteren de kofferdragers en tankvalbeugels zwart gespoten en de stickers verwijderd van de alukoffers.

Vannochtend langs de ANWB geweest voor een europadekking en een reisverzekeringetje. Dadelijk even een etsbruggetje laten plaatsen ( lacht wat leuker naar de Tjechische Tjikkies :wink: ) en vanavond komt de electricien met zijn dame mijn achterknipperlichtjes en voorrem onder handen nemen.

Dit weekend zadel afmaken kofferdragers en tankvalbeugels plaatsen en dan zou i klaar moeten zijn voor de bigtrip en kunnen we alle spullen klaarzetten voor een proefronde in/opladen.

5 days till D-Day.

LEO
Leo

Vandaag testrit naar het werk gemaakt met alukoffers erop. Krijg je ineens veeeeeel meer ruimte van koekblikkers :lol:

Veel uit moeten leggen op het werk en er was er zelfs 1 die dacht dat ik de kuip van mijn GS oranje had gespoten voor de wedstrijd :? :? ( nog vrijgezelle dame, reden laat zich raden )

Hij reed lekker en ik heb er het volste vertrouwen in !

Morgen nog ff een piccie posten in vol ornaad.

Iwan komt net aanrijden hier voor een bakkie dus die doet het ook weer 100% !!

LEO
Plaats reactie