24 april testdag Beta
Moderator: ghulst
Als je al een Beta hebtGer schreef:Owja, wat zeker aardig is is dat je je eigen motor mag meenemen en in de groeve de uitgezette routes mag rijden !
Zonde, was wel leuk spelen daar.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Jack, ik heb van de importeur begrepen dat het niet gelimiteerd is tot alleen Beta. Iedereen die zich de moeite neemt om in te schrijven mag zijn eigen motor meenemen (ongeacht merk, moet alleen voldoen aan wettelijke eisen en voorzien zijn van een deugdelijke demper) mag rijden in de groeve .
Wel rijden over de uitgezette paden/parkoers.
Wel rijden over de uitgezette paden/parkoers.
Ride light, ride fun, ride 2-stroke....
Zag deze tekst op de site staan :
"Voor de mensen die al een Beta bezitten bieden wij de gelegenheid om met hun eigen motor op deze unieke locatie de door ons uitgezette parkoersen te rijden ".
"Voor de mensen die al een Beta bezitten bieden wij de gelegenheid om met hun eigen motor op deze unieke locatie de door ons uitgezette parkoersen te rijden ".
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
-
- Contacteer:
@ bakkertjedeeg
jij had toch eerst een honda of niet?
geloof dat ik jou 2x op ritten ben tegen gekomen maar nou weet ik het niet meer..
geloof dat ik jou 2x op ritten ben tegen gekomen maar nou weet ik het niet meer..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-
Jawel... da was ik, maar deze keer ga ik met mijn Beta trial....CrazyWezel schreef:@ bakkertjedeeg
heb me net ook ingeschreven. Wil zo´n nieuwe Beta wel eens aan de tand voelen! Mijn eigense Honda gaat ook mee voor een direkter vergelijk. Iemand een stopwatch mee? Haha.
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Ik garandeer jullie dat je GROTE ogen gaat opentrekken.
Die BETA's rijden echt fantastisch.
Mijn voorkeuren
1. de 520
2. de 400
3. de 450
Ik heb vorig jaar oktober pre-producties test gereden in Italie, op een gedeelte van het parcours van de Hells Gate (waaronder enkele speciales)
Eerste indruk was dat de voorkant nogal zwaar aanvoelt, maar eens aan het rijden (na enkele minuten) was die indruk al weg.
Verslag kan je lezen in de MotorRijder van januari 2010
Veel plezier de 24ste (ik moet echter werken, want in die groeve wil ik ook wel rijden...)
Jo VdB
Die BETA's rijden echt fantastisch.
Mijn voorkeuren
1. de 520
2. de 400
3. de 450
Ik heb vorig jaar oktober pre-producties test gereden in Italie, op een gedeelte van het parcours van de Hells Gate (waaronder enkele speciales)
Eerste indruk was dat de voorkant nogal zwaar aanvoelt, maar eens aan het rijden (na enkele minuten) was die indruk al weg.
Verslag kan je lezen in de MotorRijder van januari 2010
Veel plezier de 24ste (ik moet echter werken, want in die groeve wil ik ook wel rijden...)
Jo VdB
-
Ik bind je wel ff de laptimer erop. Baken erlangs en klaar...pruus schreef:heb me net ook ingeschreven. Wil zo´n nieuwe Beta wel eens aan de tand voelen! Mijn eigense Honda gaat ook mee voor een direkter vergelijk. Iemand een stopwatch mee? Haha.
dat is machtig joofel van je Ralf! Durf me eige laptimer niet te gebruiken gezien m´n rijstijl....
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Werkelijk Top, erg ontspannen sfeer, super weer, leuk parkoers.mich schreef:vanuit limburg dank je wel aan het team van kamphuis
een super dag gehad geweldig gereden en de 450 vind ik persoonlijk super
nogmaals kamphuis dank je wel van die drie uit de zelfde postcode
Mijn maten en ik hebben genoten
En ook vanuit ons clubje een dank u wel aan Kamphuis en Oerlemans