Ik heb een setje 35 Watt Xenon met 6000 Kelvin kleurtemperatuur.
Nieuw.
H4 fitting met Bi-Xenon, dus dimlicht en grootlicht in Xenon.
De set heeft kleine ballasten(ong 10 mm dik)
Het is een set met 2 Bi-Xenons !
Dus ook in de auto te gebruiken.
Op de moto ook mogelijk, dan gebruik je 1 kabel/1 ballast/ ... niet.
Bedoeling was die op mijn Africa Twin te monteren (met dubbele koplamp), maar gezien het feit dat er daar een speciale constructie gehanteerd wordt, dien ik 2 losse setjes te kopen i.p.v. 1 combi-set.
Ik wil ervan af -->
40 € afgehaald
45 € verstuurd in Belgie
50 € verstuurd naar Nederland
Plug and "shine" systeem... er hoeft dus nergens in je kabelboom iets gemodificeerd. Je kan dus steeds terug naar je oude situatie mocht je dat wensen. Je hebt (zoals bij alle Xenons) wel een batterij nodig om de Xenons te doen ontsteken.
Jo VdB
XENON H4 Bi-Xenon met slim (kleine) ballast
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
bi-xenon doormiddel van 2 losse xenon lampjes, of doormiddel van een servo met een reflector? want als het de laatste betreft is die niet echt offroad geschikt.. dat servo mechanisme is niet echt schokvast.. zelf ondervonden..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
Bi-Xenon d.m.v. een electromagneet.
In normale toestand brandt het dimlicht -- als je grootlicht wil gebruiken dan trekt de electromagneet het Xenon-lampje naar achter .
Als iemand het off-road wil gebruiken lijkt het me OK --> normaal ga je enkel met dimlicht rijden (en dat is de standaardpositie)
Jo VdB
In normale toestand brandt het dimlicht -- als je grootlicht wil gebruiken dan trekt de electromagneet het Xenon-lampje naar achter .
Als iemand het off-road wil gebruiken lijkt het me OK --> normaal ga je enkel met dimlicht rijden (en dat is de standaardpositie)
Jo VdB
Ik krijg via mail bericht dat iemand me een PB gestuurd heeft.
Echter zie ik niets staan in de PB-mailbox....
Mocht iemand me n.a.v. dit topic een PB gestuurd hebben --> graag opnieuw a.u.b.
Jo VdB
Echter zie ik niets staan in de PB-mailbox....
Mocht iemand me n.a.v. dit topic een PB gestuurd hebben --> graag opnieuw a.u.b.
Jo VdB
-
- Contacteer:
als je iemand een PB stuurt, en de gene voor wie het bericht bedoelt was het nog niet heeft geopend kun je het bericht weer verwijderen (outbox) op het moment dat de gene de PB gelezen heeft gaat deze automatisch van outbox naar sentbox.
als je een bericht uit de outbox verwijderd, is wel al een mail naar de gebruiker gestuurd dat hij/zij een PB heeft ontvangen.
als je een bericht uit de outbox verwijderd, is wel al een mail naar de gebruiker gestuurd dat hij/zij een PB heeft ontvangen.
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
Oeps
Ik heb wel wat verwarring veroorzaakt zie ik,
ik had nl gereageerd, echter een paar uur later van gedachten veranderd,
en onder het motto van "wat niet weet wat niet deert" het bericht uit de outbox verwijderd, omdat ik zag dat Jo het toch nog niet binnengehaald had.
Echter geen rekening mee gehouden dat er al een mail naar jo verstuurd zou zijn.
Sorry daarvoor.
en onder het motto van "wat niet weet wat niet deert" het bericht uit de outbox verwijderd, omdat ik zag dat Jo het toch nog niet binnengehaald had.
Echter geen rekening mee gehouden dat er al een mail naar jo verstuurd zou zijn.
Sorry daarvoor.
Geen probleem !daan LC8 schreef:Oeps
Sorry daarvoor.
Intussen het pakketje verkocht aan Shulty
Jo VdB