Heb ooit hier gelezen dat er een maatschapij was die meerdere motoren op 1 verzekering verzekerde..
Kan het niet terug vinden met de zoek functie..
Nu ik zo 3 motoren heb staan en maar op 1 tegelijk kan rijden lijkt me dat wel wat
Weet iemand waar dat kan?
Thanks
Zappa
Meerdere motoren op 1 verzekering?
Moderator: ghulst
-
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Zappa, dat ga ik hier ook volgen,
Wij hebben wel de mogelijkheid om een tweede-derde-vierde enz voor telkens 50€ extra per jaar te verzekeren.
Wij hebben wel de mogelijkheid om een tweede-derde-vierde enz voor telkens 50€ extra per jaar te verzekeren.
-
- Contacteer:
ik heb mijn voertuigjes bij ZLM verzekerd die waren voor mij het goedkoopst, maar die verzekeren alleen voor NoordBrabant (boeruh!) en Zeeland.
ik geloof dat een maat van mij bij interpolis verzekerd is, en dat die alles op 1 polis heeft staan, weet t alleen niet meer helemaal zeker, is alweer even geleden dat ik dat allemaal uitgezocht heb.
ik geloof dat een maat van mij bij interpolis verzekerd is, en dat die alles op 1 polis heeft staan, weet t alleen niet meer helemaal zeker, is alweer even geleden dat ik dat allemaal uitgezocht heb.
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
Ik heb een aantal klassiekers (>15 jaar) samen op 1 polis staan. Indertijd via http://www.vanmaarseveenassurantien.nl/ bij Winterthur geparkeerd. Volgens mij staat er nu een andere naam van een verzekeraar op de polis. Je zou ze eens kunnen bellen. Mijn offroadje staat op een aparte polis omdat die niet oud genoeg is/was.
Maurice
Maurice
Maurice
I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
Sven schreef:He Marcel,
Bij welke maatschappij kan dat?
bij "MERCATOR"
mijne maat (Dirk) heeft dat daar zo, ik moet er wel bij vermelden dat hij aangesloten bij MAG en misschien is het enkel mogelijk als je daar lid bent?
Zelf ben ik met "AL" mijn polissen bij Mercator en ga eens informeren bij mijn verzekering-agent!
Houd je op de hoogte!
25€??...... als jij dat zegt zal het wel waar zijn.gabe schreef:ik heb mijn motoren via de mag verzekering bij wentzel en betaal ongeveer €25 per jaar. ja per motor dan. heb nog nooit wat geclaimd, dat scheelt vast
ik ben mag lid, dat is zoiezo een goed plan.
@ Sven, Inderdaad bij Mercator verzekerd men elke extra motor voor 50€, natuurlijk voor één en dezelfde bestuurder!
Heb gelijk 2de motor verzekerd
-
Ik bij Univé EUR 19,64; excl assurantiebelasting (7,5%) voor de KTM. Er zit geen BTW op verzekeringen. Ik heb wel de maximale no-claim. De HP2 is all-risk verzekerd en dus een tikki duurder...gabe schreef:ff gecheckt, er staat €21,64 voor de wr400 op de polis, zal wel ex btw zijn. is met 80% noclaim.
KTM 790 Adventure R - KTM 250 EXC
Ik ga in Nederland wonen denk, alles veel goedkoper
of kan je als Belg in Nederland je moto niet verzekeren???
of kan je als Belg in Nederland je moto niet verzekeren???