ehhhh geen cockpit, wordt dat geen probleem met het op Nederlands kenteken zetten.
fietsenteller mag ook maar die moet dan wel verlichting hebben geloof ik
greetz Futurist
Nieuw speeltje.. KTM
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
- Berichten: 8372
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Alle spulen van de Adventure er naast komen voor de keuring op die van mij en gaan er daarna weer af
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Ohooooooh jij boefje
fijntjes...................................
futurist
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
-
- Berichten: 8372
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
das Zot
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
tuurlijk weet iedereen direct waar te zijn..............................
futurist
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
-
- Berichten: 8372
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Zo, vandaag geschouwd en binnenkort het kenteken bewijs in de bus
Zeer strenge keuring.. lengte is gemeten, frame en bloknummer genoteerd en gewicht gewogen.. dat was het
Zeer strenge keuring.. lengte is gemeten, frame en bloknummer genoteerd en gewicht gewogen.. dat was het
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Berichten: 8372
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Ze waren diep onder de indruk
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Berichten: 3279
- Lid geworden op: di jun 24, 2008 23:36
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
wat kost dat op kenteken zetten als je m importeert?
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
Mja, ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar ..... met misschien ooit nog eens een duitse R1200GS
-
- Berichten: 8372
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
In totaal e100,25..50 voor het schouwen en de rest voor de kenteken papieren...
BPM kan je hier uit rekenen;
http://www.bpmcalculator.eu/index.html
En in de uk zijn de motoren nog goed koper
Bij mij stelde het niks voor, tuf is niet gestart of wat, sleutel is niet op aan geweest..
BPM kan je hier uit rekenen;
http://www.bpmcalculator.eu/index.html
En in de uk zijn de motoren nog goed koper
Bij mij stelde het niks voor, tuf is niet gestart of wat, sleutel is niet op aan geweest..
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Berichten: 378
- Lid geworden op: ma jan 19, 2004 16:49
- Locatie: Weer in de Hoek van Holland
Die ervaring heb ik ook gehad met 2 motoren die ik meegenomen heb uit buitenland, ohja moest laten zien dat de knipperlichten werkten! Maaruh gefeliciteerd, welke RDW was dat, Schiedam? ik ben daar met 3 voertuigen geweest en erg goede ervaring mee!
You're free to do as we tell you!
Das goed nieuws ..... want daaro moet ik heen als ik wat heb intevoerenSurfroy01 schreef:.... ik ben daar met 3 voertuigen geweest en erg goede ervaring mee!
-
- Berichten: 8372
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
ik was in nieuwegein,.lekker dicht bij
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
moet bij alle RDW stations het zelfde zijn
futurist
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
je bedoeld "zou moeten zijn"
-
- Berichten: 378
- Lid geworden op: ma jan 19, 2004 16:49
- Locatie: Weer in de Hoek van Holland
In theorie moest dat inderdaad gelijk zijn maar het ligt ook nog eens aan de keurmeester, met mijn auto trof ik een goeie (en met mijn 2 motoren overigens ook) omdat ik voor de keuring een trekhaak had laten monteren en dat stond niet op de conformity papieren in theorie moet dan de hele auto in Lelystad a 600 euro gekeurd worden maar deze man vond het wel goed zo en schaalde de auto ook in een lichtere gewichtsklasse wat scheelt in wegenbelasting (nu 1700 kilo )
You're free to do as we tell you!
Dit lijkt misschien dat hij aardig is maar als er geen type plaatje op de trekhaak had gestaan was er toch echt afkeur geweest.
Ik heb al 17 jaar dagelijks met deze heren te maken en het zijn bovenal nog steeds ambtenaren, één van mijn vaste motormaten is RDW keurmeester en nu al opgeklommen naar bedrijven controleur en iets op de weg toelaten wat niet juist is gebeurt gewoon niet, alle keurrapporten blijven behouden met de naam van de keurmeester erbij en ze hebben echt geen zin in het scheppen van precedenten of aansprakelijk te worden gesteld als er later iets gebeurt met betreffende voertuig.
Feit is wel dat het keuren echt heel gemakkelijk is geworden zolang er maar een europees kenteken of europese typegoedkeuring voor het voertuig bestaat. Het is tegenwoordig een min of meer "papieren"keuring waarbij wel gekeken wordt of er geen excessen op het voertuig zitten/mis zijn. In zoverre is het keuren aardig geworden maar de personen zijn nog steeds dezelfde.
Sportuitlaten wordt niet eens meer naar geluisterd.
greetz Futurist
Ik heb al 17 jaar dagelijks met deze heren te maken en het zijn bovenal nog steeds ambtenaren, één van mijn vaste motormaten is RDW keurmeester en nu al opgeklommen naar bedrijven controleur en iets op de weg toelaten wat niet juist is gebeurt gewoon niet, alle keurrapporten blijven behouden met de naam van de keurmeester erbij en ze hebben echt geen zin in het scheppen van precedenten of aansprakelijk te worden gesteld als er later iets gebeurt met betreffende voertuig.
Feit is wel dat het keuren echt heel gemakkelijk is geworden zolang er maar een europees kenteken of europese typegoedkeuring voor het voertuig bestaat. Het is tegenwoordig een min of meer "papieren"keuring waarbij wel gekeken wordt of er geen excessen op het voertuig zitten/mis zijn. In zoverre is het keuren aardig geworden maar de personen zijn nog steeds dezelfde.
Sportuitlaten wordt niet eens meer naar geluisterd.
greetz Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Rofl .... en dan bedenkend dat mijn DR in z'n verhuizing van Belgisch kenteken naar Nederlands kenteken veranderde van 750cc 1pitter naar een 750cc Twin
-
- Berichten: 8372
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Berichten: 8372
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Top man!! bedankt!
Kentekenpapieren waren nog niet binnen, zal morgen wel worden..
Vrijdag de plaat op halen, zondag en maandag ff spelen
Kentekenpapieren waren nog niet binnen, zal morgen wel worden..
Vrijdag de plaat op halen, zondag en maandag ff spelen
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997