Engine repair manual

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
greenbull

Heeft er iemand een suggestie hoe ik snel aan een KTM Engine Repair manual ( 250 EXC '07 ) kan geraken?
Ik heb hem besteld via de winkel, maar dit gaat 4 maand !?!! duren voor ik hem heb...
wheely34

go faster on a ktm 500 exc nv 40 836
mmrizio

Dat zijn volgens mij de handboeken die je ook gratis wel kunt vinden op internet. Iemand zet deze op CD en probeert met illegale content geld te verdienen.
Ik snap niet dat Marktplaats die handel nog ondersteunt. Misschien klaagt er niemand?

Al is het wel een snelle optie voor iemand met beperkte internet kennis en vrienden... :roll:
Maurice

I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
Freek
Site Admin
Contacteer:

greenbull schreef:Heeft er iemand een suggestie hoe ik snel aan een KTM Engine Repair manual ( 250 EXC '07 ) kan geraken?
Ik heb hem besteld via de winkel, maar dit gaat 4 maand !?!! duren voor ik hem heb...
Of je kijkt gewoon even op dit forum;
http://alpha.messageboard.nl/182/viewforum.php?f=23
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
greenbull

Bedankt, maar geen van de links levert iets op dat bruikbaar is...
Voor alle duidelijkheid:de owners manual heb ik, evenals een spare-part manual die ik online gevonden heb.
Verder heb ik ook een repair-manual gevonden van het jaar 2003, maar dus niets recenter...
Echt wel belachelijk dat ze zo moeilijk doen om zoiets (legaal!) te leveren. Dit zet echt toch de deur wagenwijd open om naar snelle alternatieven te zoeken.
davito

greenbull schreef:Bedankt, maar geen van de links levert iets op dat bruikbaar is...
Voor alle duidelijkheid:de owners manual heb ik, evenals een spare-part manual die ik online gevonden heb.
Verder heb ik ook een repair-manual gevonden van het jaar 2003, maar dus niets recenter...
Echt wel belachelijk dat ze zo moeilijk doen om zoiets (legaal!) te leveren. Dit zet echt toch de deur wagenwijd open om naar snelle alternatieven te zoeken.
Ik zal thuis eens kijken, heb laatst van heel veel verschillende modellen/jaartallen handboeken op mijn computer gezet.
Doe ik vanavond! Als ik er aan denk.. :oops:
Anders moet je maar een een pb-tje sturen..
Gr
Dave
greenbull

Ik leef op hoop...
GuyC

greenbull

Is jammer genoeg voor een 4-takt...
Plaats reactie