Ik heb net een exc gekocht met de six-days uitlaat op. Ik heb de shop gevraagd om er een originele uitlaat op te steken daar ik liefst niet te veel lawaai maak, en daar ik verder ook nog maar een beginner ben.
Is er veel verschil op het gebied van prestaties tussen die twee?
KTM 250 exc uitlaten
Moderator: ghulst
Echt niet een orginele dubbelwandige voorpijp met zo'n kachelpijp einddemper is fluisterstil. Ik heb ook een SXS set. Dwz: SXS voorpijp en een six days demper (lang). Die voorbocht rinkelt harder door het dunnere plaatwerk. Ook deze set is < 94 Dba, dus de orginele set zal nog stiller zijn.six days pijp is stiller dan een originele. volgens de enduro regels maakt een standaard bijna 100dB. Six days pijp 94dB
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
ik heb m'n 380 laten meten in lichtevoorde.
fmf gnarly pijp met de stilste fmf demper. deze heeft er ook een vonkenvanger in zitten (wel lekker in het droge en warme klimaat van nederland...)
95 decibel was t resultaat.
de originele pijp is wel een stuk stiller.
fmf gnarly pijp met de stilste fmf demper. deze heeft er ook een vonkenvanger in zitten (wel lekker in het droge en warme klimaat van nederland...)
95 decibel was t resultaat.
de originele pijp is wel een stuk stiller.
de pijp die er origineel op zit is de homologatie pijp met catalysator daar loopt die ook helemaal niet op maar er zit normaal altijd een pijp bij dat is de pijp waar je normaal mee rijdt. die in combinatie met de originele demper maakt meer herrie dan een 6 days demper met deze zelfde pijp.
Stilste is een acrapovic 2-takt demper. maar ook meteen een hele pak duurder
Stilste is een acrapovic 2-takt demper. maar ook meteen een hele pak duurder