[VERKOCHT] Wie helpt me van de SR41 in onderdelen af ?

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
Zwaailicht

Mannen,

Ik heb hier nog een mooie SR41 staan. Alleen het blok geheel in onderdelen. :(
Krukaslager naar de knoppen en daar ben ik vorig jaar aan begonnen. Alleen mij ontbreekt de tijd en de kennis om verder te gaan.
Daarnaast heb ik nu een KaTeEm erbij en zal mijn vrije tijd rijdend gaan doorbrengen.

Het zou jammer zijn om de fiets te gaan slopen. Dus ik zoek een enthouiasteling die hem gaat opbouwen.
Het blok is gesplitst en er zitten al nieuwe lagers in. Geplaatst door de lokale Suzuki-dealer. Er zit een complete, nieuwe pakkingset en zuigerveren bij. Ook nieuw en in de verpakking.

Ik wil graag voor de hele fiets, inclusief de nieuwe onderdelen, 500 euri's hebben. Voor de beeldvorming, de nieuwe onderdelen hebben bij elkaar al meer gekost.
Eventueel betalen in twee termijnen is mogelijk :wink:

Alle overige lossen onderdelen, die ik ook nog heb, gaan los de verkoop in en horen dus niet bij de fiets .....

Wie o wie ???
Laatst gewijzigd door Zwaailicht op zo feb 24, 2013 00:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Greetz,
Hans

KTM 990 Adventure White 2013
KTM 530 EXC 2008
Ouwe Reus

Interesse heb ik wel. Maar als ik 'm zou overnemen, dan weet ik helemaal niet meer welke BIG ik zou willen uitlaten, los van het feit dat thuis de pl3uris uitbreekt.

Maar deze BIG ben je zó "kwijt" hoor Hans :( . In onderdelen is 'ie volgens mij veel meer waard, maar slachten zou idd zonde zijn :|.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Zwaailicht

Ouwe Reus schreef:Interesse heb ik wel. Maar als ik 'm zou overnemen, dan weet ik helemaal niet meer welke BIG ik zou willen uitlaten, los van het feit dat thuis de pl3uris uitbreekt.

Maar deze BIG ben je zó "kwijt" hoor Hans :( . In onderdelen is 'ie volgens mij veel meer waard, maar slachten zou idd zonde zijn :|.
Klopt, in onderdelen is ie nog veel meer waard. Maar het is een mooie BIG. Te jammer om te slopen, maar als het niet lukt dan gaat ie eraan .......
Dus mannen!!! Kopen dat ding!
Greetz,
Hans

KTM 530 EXC 2008
dhc6

Ik ben erg geinteresserd, hoeveel tijd gun je me want moet vervoer ed regelen.

Groeten
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
Zwaailicht

De BIG gaat van eigenaar veranderen. Fijn dat de BIG niet in onderdelen verkocht hoeft te worden!!!!
Ik ga er wat op drinken :toost: :toost:
Greetz,
Hans

KTM 530 EXC 2008
zappa.suzuki

jammer dat ik de centen niet had :? maar blij dat ie een nieuw baasje heeft 8)
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Zwaailicht

zappa.suzuki schreef:jammer dat ik de centen niet had :? maar blij dat ie een nieuw baasje heeft 8)
Hoi Zappa, helemaal mee eens.
Blij dat die niet in onderdelen weggaat. Zou altijd zonde geweest zijn.
Greetz,
Hans

KTM 530 EXC 2008
Plaats reactie