Enduro trainingen, boedelbakkie delen?

Moderators: Zot, nijkamp

Plaats reactie
nijkamp
Berichten: 95
Lid geworden op: zo jan 11, 2009 23:03
Locatie: ergens in het midden

Enduro trainingen, boedelbakkie delen?

Bericht door nijkamp »

Hoi,

ik heb de volgende enduro trainingen gepland:

- 27 maart, Toine van dijk, brabant (onder voorbehoud, 1e reserve)
- 29 mei, Toine van dijk
- 7 juni, landgraaf

Ik zal voor deze gelegenheden een boedelbakkie huren vanuit IJsselstein (UT). Heb zelf tankpas met trekhaak.

Zijn er mensen die mee willen, of andersom, gaan er al mensen naar toe met ruimte over in bus of bak?

Laat even weten,

Grtz,
remco
TT600R
KTM_Wimpie
Berichten: 57
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 11:27
Locatie: Utrecht

Bericht door KTM_Wimpie »

He Remco,

Wij moeten elkaar gezien hebben 27 maart. Ik ben van plan om de 29ste mei ook weer mee te rijden bij Toine. Dan neem ik een ander maatje van me mee. Ik denk niet dat er 3 motoren in de vivaro passen (bus) maar we kunnen het wel proberen eventueel. Cross je er gewoon met de auto achteraan.

Aan de andere kant, voor 25 euries heb je een boedelbak toch?

Weet jij misschien wie er bij vianen, langs de A27 vianen - houten, wel eens rijdt met crossers? Lijkt me leuk als ik weet wat voor een rondje ze rijden, kan dat ook eens doen.

Oww en wat is er in Landgraaf te doen dan?

Groet,

Wim
KTM en/of HONDA
nijkamp
Berichten: 95
Lid geworden op: zo jan 11, 2009 23:03
Locatie: ergens in het midden

Bericht door nijkamp »

@ ktm wimpie,

"moeten gezien hebben"? 27 maart komt toch nog? snappffniet.

Ik mag mijn fiets bij noppy op de aanhanger zetten voor de 27e. 29 mei ben ik er denk ik ook bij. Hebben we dan a.s vrijdag (?) contact over. 7 juni is landgraaf. Heb 2 prive personen gevonden die motoraanhangers verhuren voor weinig.
Ik rijd regelmatig rond de meern, vleuten, beatrixsluis. Richting vianen nog niet geweest.

Grtz,

Remco
TT600R
KTM_Wimpie
Berichten: 57
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 11:27
Locatie: Utrecht

Bericht door KTM_Wimpie »

Owwwkeeee, dan ben ik in de bonen. Ik ben de laatste keer ook bij Toine geweest vandaar. Maar inderdaad de 27ste moet nog komen.

Nou goed, die vrijdag de 29ste mei ga ik sowieso.

Ook ik rijdt echt heel regelmatig. Eigelijk iedere zondag wel. Ik heb net nog een CRF450 op kenteken erbij gekocht zodat als er een stuk is, ik de andere kan pakken .. ;o)

Ik las ook ergens een rit van 3,5 uur bij Den Dolder... IKKE OOK DOEN! Goud.

Op zich ben ik al een redelijk gevorderde rijder en aan het motorspul ligt het ook niet. Maar ik tokkel met iedereen mee, maakt mij niet uit.
Hoe dan ook, de 29ste mei zie ik je dan sowieso en mogelijk eerder als je niet alleen wil rijden.

Gr
Wim
KTM en/of HONDA
nijkamp
Berichten: 95
Lid geworden op: zo jan 11, 2009 23:03
Locatie: ergens in het midden

Bericht door nijkamp »

a.s. vrijdag ben je dus niet bij Toine? We spreken binnenkort wat af!

Grrr, twee fietsen wat een luxe. Ik kwam er net achter dat mijn voortandwiel keerring lekt, die moet ik voor a.s vrijdag nog gefixed zien te krijgen. Anders pak ik wel de MTB, heb twee cannondale's. Ook stoer. :-)

Gr,

remco
TT600R
KTM_Wimpie
Berichten: 57
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 11:27
Locatie: Utrecht

Bericht door KTM_Wimpie »

Cool! Dus sowieso een betere conditie dan ik...
Die keerringen zijn het probleem dat ik tackel met een tweede motor. 2 weken geleden was er een rit in handel dacht ik. Die kon ik niet rijden omdat de olie eruit gezeken was. Helemaal gek wordt ik daarvan. Is er een stokje ofzo meegedraaid in de ketting en die ragt even je keerring kapot.

AS vrijdag ben ik dus niet bij Toine nee. Ik ben pasgeleden op een zaterdag geweest. De 29ste ga ik wel weer want iedereen kan wat leren bij Toine. Het geheel is wel een beetje prijzig maar dat circuit is echt lachen en zwaar.

Nou spreek je snel dan!
KTM en/of HONDA
nijkamp
Berichten: 95
Lid geworden op: zo jan 11, 2009 23:03
Locatie: ergens in het midden

Bericht door nijkamp »

27 maart is veldhoven
29 mei is valkenswaard

Welk circuit is leuk volgens jou?
27 maart zal wel zeiknatte bende worden vrees ik. Ik had idd riet achter mijn tandwiel.

Gr,

Remco
TT600R
KTM_Wimpie
Berichten: 57
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 11:27
Locatie: Utrecht

Bericht door KTM_Wimpie »

Valkenswaard is leuk. Zwaar parcour met veel verschillende disciplines. Leer je echt heel veel van. Veldhoven ken ik niet. Dat is dacht ik een crossbaan..??

Met een TT zal het allemaal best zwaar zijn maar zorg voor een goede noppenband en dan is het weer een ervaring. Rijdt de 29ste mei anders eens op die KTM van mij (of de honda). Dat is echt een wereld van verschil. Ik had een LC4 vroeger maar sinds ik die lichte machines gewend ben wil ik niet meer anders! Voor allroad is het kut maar voor OTR, enduro en weekendjes ardennen echt ideaal (een ktm).
KTM en/of HONDA
nijkamp
Berichten: 95
Lid geworden op: zo jan 11, 2009 23:03
Locatie: ergens in het midden

Bericht door nijkamp »

veldhoven is inderdaad een crossbaan.

Als ik op een KTM of een CRF rijdt wil ik die hebben waarschijnlijk. En ik weet niet of ik wil dat ik dat wil. :-)

Gr,

remco
TT600R
Nollie
Berichten: 5
Lid geworden op: zo feb 22, 2009 19:47
Locatie: Midden Nederland

Bericht door Nollie »

Zijn er nog mensen die op 18 april de Heuvellandrit in Limburg gaan rijden (Xtravels), of begin juni naar Bilstain? (ook Xtravels).
Zit nog te dubben of ik met aanhanger of op motor ga.
Zou graag ook eens een paar routes rondom Vleuten gaan verkennen....
Greetz, Nollie.
nijkamp
Berichten: 95
Lid geworden op: zo jan 11, 2009 23:03
Locatie: ergens in het midden

Bericht door nijkamp »

Ha Nollie,

we kunnen wel eens wat afspreken. Wat rijd jij en hoe goed ben je?

Grtz,

Remco
TT600R
Nollie
Berichten: 5
Lid geworden op: zo feb 22, 2009 19:47
Locatie: Midden Nederland

Bericht door Nollie »

Yo Remco,

Ik rijd een Yamaha XT600 Ténéré, ben "beginner" (vandaar die clinic in Bilsain), heb vroeger wel wat op een KTM gecrossd en heb eerst deze XT flink aangepakt.
Nu die er goed bij staat wil ik graag hier in de omgeving vaker rondjes maken voor de ervaring, maar kom niet veel verder dan bouwterreinen hier in Vleuten.
Heb de boel wel aardig compleet en ben er dus wat dat betreft klaar voor, maar zou ook graag andere rijders ontmoeten om routes en ervaringen
uit te wisselen.
Ik zou graag eens afspreken.

Greetz, Nollie.
nijkamp
Berichten: 95
Lid geworden op: zo jan 11, 2009 23:03
Locatie: ergens in het midden

Bericht door nijkamp »

Leuk man, doen we,

Grtz,

Remco
TT600R
Plaats reactie