Lid Worden bij Grensland ec vzw

Moderators: celsa, Djob

Plaats reactie
celsa
Berichten: 1269
Lid geworden op: za dec 22, 2007 16:29
Locatie: Oud-Turnhout
Contacteer:

Lid Worden bij Grensland ec vzw

Bericht door celsa »

Lid word je door overschrijving van 25€ voor 12 mnd. op
rek. nr. van Grensland ec vzw., 2300 Turnhout.
Voor buitenlandse adressen wordt 10 euro extra gevraagd i.v.m. hogere portkosten.
Indien je via Grensland ec vzw lid wil worden van de VMBB, betaal je 15 euro extra per kalenderjaar.
Gelieve de bedragen voor inschrijvingen voor verschillende activiteiten en/of voor lidgeld apart over te schrijven met de juiste vermeldingen, aub. Niet correcte overschrijvingen worden teruggestort, eventueel met afhouding van een contributie, in geval van herhaling.

In de 25€ lidgeld/12 maanden zit het lidgeld CodeGroen voor dezelfde periode inbegrepen.

Terugslag wordt 8 x per jaar gratis opgestuurd aan de leden van Grensland ec vzw.
Dit tijdschrift kan alleen tot stand komen dankzij de redactionele bijdragen van onze leden. Kruip dus in uw pen en stuur ons wat( motor-)verhalen, eventueel met foto.
Teksten aangeleverd in Word via e-mail besparen ons veel werk.


e-mail: terugslag@endurogrensland.be
secretariaat@endurogrensland.be
Website: www.endurogrensland.be
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

Re: Lid Worden bij Grensland ec vzw

Bericht door henk-v »

En als je tien jaar lid bent krijg je spontaan een tshirt voor je zoontje opgestuurd!

Heren mijn hartelijke dank voor deze attentie, ik ben gelukkig een paar jaar geleden op het winterfeest geweest dus ik snap hoe het werkt :toost:

Al met al zal ik toch eens een keer naar de vergadering komen dan kunnen we een keer kennismaken.



Met vriendelijke groeten

Henk Vermeulen
celsa
Berichten: 1269
Lid geworden op: za dec 22, 2007 16:29
Locatie: Oud-Turnhout
Contacteer:

Re: Lid Worden bij Grensland ec vzw

Bericht door celsa »

henk-v schreef:En als je tien jaar lid bent krijg je spontaan een tshirt voor je zoontje opgestuurd!

Heren mijn hartelijke dank voor deze attentie, ik ben gelukkig een paar jaar geleden op het winterfeest geweest dus ik snap hoe het werkt :toost:

Al met al zal ik toch eens een keer naar de vergadering komen dan kunnen we een keer kennismaken.



Met vriendelijke groeten

Henk Vermeulen
haha, toch aangekomen dus, Henk mocht het te klein zijn kan je het steeds omruilen naar een XL hoor!
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

Re: Lid Worden bij Grensland ec vzw

Bericht door henk-v »

4xl is geen standaard maat geloof ik :toost:
celsa
Berichten: 1269
Lid geworden op: za dec 22, 2007 16:29
Locatie: Oud-Turnhout
Contacteer:

Re: Lid Worden bij Grensland ec vzw

Bericht door celsa »

henk-v schreef:4xl is geen standaard maat geloof ik :toost:

OEPssssss...neen, heb ik niet in de kast liggen :roll:
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

Re: Lid Worden bij Grensland ec vzw

Bericht door henk-v »

Geef niets, mijn zoontje(grenslandrijder in de dop) is er heel blij mee! :zwaaien:
wanneer laat je weer stickers maken?
celsa
Berichten: 1269
Lid geworden op: za dec 22, 2007 16:29
Locatie: Oud-Turnhout
Contacteer:

Re: Lid Worden bij Grensland ec vzw

Bericht door celsa »

henk-v schreef:Geef niets, mijn zoontje(grenslandrijder in de dop) is er heel blij mee! :zwaaien:
wanneer laat je weer stickers maken?
Daar word over gesproken, eerst moet er een ontwerp komen,
welk model, grootte, om waar te kleven, op de achterbrug(wip), benzinnetank (gaat hij lossen) spatborden (hangen al vol)
Ik dacht aan de voorvork (of beschermers), als je op evenementen rond kijkt zie je dat deze plaats het meest vrij is.
Dus, zou het een ontwerp moeten zijn van boven naar onder?

Nog even van wakker liggen en dan komt vandaag of morgen de oplossing wel :wink:

Weet je, als het ontwerp (model) klaar is, ga ik eerst jou mening vragen :roll:

ps; heeft jou zoon misschien graag wat stickers (vanalles wat) om op zijn crossfiets te plakken?
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

Re: Lid Worden bij Grensland ec vzw

Bericht door henk-v »

zoontje is al een klein beetje gemotoriseerd (yamaha quad) ja ik weet dat het hier niet thuis hoort maar toch :D
Oftewel stickers zijn altijd leuk!

Waar ik aan zat te denken is de opdruk van het shirt maar dan als transparante sticker voor op de nummerplaat, de trailer enz enz enz

een beetje reclame is natuurlijk nooit verkeerd en achter op het blik laten zien dat je grenslandlid bent kan natuurlijk ook leuke reacties uitlokken :toost:
Sniper
Berichten: 149
Lid geworden op: za sep 17, 2011 08:31
Locatie: Arendonk
Contacteer:

Re: Lid Worden bij Grensland ec vzw

Bericht door Sniper »

beste,

ik probeer het zo ook nog even want de normale manier lijkt niet te lukken. omdat mijn WR defect is heb ik besloten voorlopig te stoppen met enduro. zodra ik mijn acceptgiro heb ontvangen voor het nieuwe jaar heb ik een mail gestuurd dat ik wil stoppen als lid. ik heb hierop geen reactie ontvangen. enkele weken later ontving ik wederom een club blad met acceptgiro. weer een mail gestuurd en weer geen reactie.
vorige week viel weer het clubblad binnen met een acceptgiro. ik heb deze nu weggegooid. kan iemand van het bestuur mij uit het bestand halen aub. het is sonde van het geld om de bladen te sturen.

mijn lidmaatschap nummer is : 1845
Sniper :snipersmile:

Proud owner of a Yamaha WR400F (1999), Lada Niva (1991), Toyota Prius (2010), Triumph Spitfire (1978), Opel Astra (2008), Hyundai H200 (2001)
and now building a Custom Chopper

http://www.Niva4x4.nl
http://www.Spitje.info
http://www.SniperCustomChoppers.eu
ninety
Berichten: 81
Lid geworden op: za jan 10, 2009 21:34
Locatie: Noorderwijk

Re: Lid Worden bij Grensland ec vzw

Bericht door ninety »

@Sniper: Er worden standaard een paar herinneringen gestuurd. Wees gerust, het dooft vanzelf wel uit (...als je niet betaald).

Simon
Plaats reactie