Bolivia Motorcycle Adventures

Bedrijven kunnen hier adverteren.
Vraag naar de tarieven.

Moderators: henk-v, Jo VdB, Zot, GuyC, Rudy

Plaats reactie
Maartensworld
Berichten: 5
Lid geworden op: vr dec 24, 2010 22:55
Locatie: Samaipata, Bolivia

Bolivia Motorcycle Adventures

Bericht door Maartensworld »

Hallo noppen lovers,

Mijn naam is Maarten Munnik en ik ben de oprichter van "Bolivia Motorcycle Adventures", een motorvakantie organisatie in Bolivia (Zuid Amerika).

Ik ben dit bedrijfje begonnen nadat ik zelf 3 jaar per motor de wereld rond heb gezworven. ( http://www.maartensworld.com )

Per motor door wilde en vreemde landen reizen is fantastisch, maar niet voor iedereen even gemakkelijk te bereiken.
- Geen tijd :shock:
- Niet genoeg geld :oops:
- Te veel georganiseer :cry:
- Te onbekend :(
- Etc, etc... :?

Genoeg redenen om niet te gaan. Daarom is er nu de mogelijkheid om bij ons, geheel verzorgt, geheel begeleid met Nederlandse gids, met bezemwagen en monteur en natuurlijk met heftige dual sport motoren het wilde westen van Zuid Amerika te bezoeken. Alles wat jij hoeft te doen is rijden.

Interesse? Kom dan naar onze website: www.boliviamotorcycleadventures.com en lees er meer over.

Heb je twijfels?
Ja, ik hoor het al:
Die motor toers zijn onbetaalbaar
Ja, inderdaad. En daarom ben ik dit bedrijfje begonnen en rekenen wij ongeveer de helft van de gangbare prijs (en maken nog steeds winst)

Ik spreek geen Spaans
Daarom is elke groep voorzien van een gids (op motor) die Nederlands, Duits, Engels, Spaans en nog wat vreemde dialecten spreekt.
Daarnaast is elke groep voorzien van een 4x4 support-wagen met trailer en een hele hoop reserve onderdelen compleet met monteur.
En dan ook nog: Elke toer is geheel verzorgt. We halen en brengen je zelfs van en naar het vliegveld.

Ik ben niet zo'n goede rijder
Wat maakt het uit. We hebben toers van het nivo "ogen dicht en een hand op de rug gebonden" tot en met "Zwaarder dan plutonium". En als je een keer je dag niet hebt, of als de weg (of hoe je dat stuk voor je wielen ook wilt noemen) eens minder makkelijk is als je dacht...: Daarom hebben we dus die trailer achter de bezemwagen hangen.

Ik wil niet op zo'n oude, brommert rijden.
Ik ook niet, daarom hebben we alleen prima dual sport motoren zoals KLR650, DR 650, Africa Twin etc. En voor de kleinere rijders onder ons hebben we de honda NX4. Zolang wij motoren hebben, kun jij kiezen

Mijn vrouw wil ook mee.
Nou, die kan dus mee op de motor, of als duo (pasagier) of in de bezem-wagen. Keus genoeg toch?

Ik wil wel, maar dan op m'n eigen motor.
Geen enkel probleem. We vertellen je zelfs wat de beste havens zijn om te verschepen, wat voor papieren je nodig hebt (niet zo veel) en wat het je ongeveer gaat kosten in de bestemmingshaven (wat ze je nooit van te voren willen vertellen). We geven je zelfs een eenvoudige route naar onze thuis-basis.

Ik wil mijn eigen toer organiseren, maar wel jullie motoren en bezemwagen gebruiken.
Prachtig. Dat zal de gids zeer op prijs stellen. Of dacht je soms dat hij niet geinteresseert was in mooie, nieuwe motor-weggetjes? Hij is daar dol op. Het is wel heel goed mogelijk dat jouw toer volgend jaar is opgenmen in ons aanbod. Maar he!.. Je kunt dan altijd weer een nieuw idee uitwerken.

Nou, als je nu nog steeds niet overtuigd bent, dan kun je maar beter even op onze website komen kijken of je er echt niks aan vind.
En, ben je wel overtuigd, Nou, waar wacht je dan nog op. Kom naar onze website, kies een toer uit en boek!

Geheel in het Nederlands
www.boliviamotorcycleadventures.com/index%20NL.htm

of www.boliviamotorcycleadventures.com

Veel noppen-avonturen toegewenst
Maarten Munnik
Laatst gewijzigd door Maartensworld op za dec 25, 2010 00:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Bolivia Motorcycle Adventures
All you need to do is ride... We will take care of the rest
Maartensworld
Berichten: 5
Lid geworden op: vr dec 24, 2010 22:55
Locatie: Samaipata, Bolivia

Bericht door Maartensworld »

Kom eens kijken naar ons youtube kanaal (met 2 videos) op www.youtube.com/maartensworld :lol:

Bolivia Motorcycle Adventures is nu ook op facebook http://www.facebook.com/pages/Bolivia-M ... 0796070434

Voor onze toer door de Amazone op 18 julie zoeken we nog 1 deelnemer.
Neem een kijkje op www.boliviamotorcycleadventures.com/amazonia%20NL.htm
Bolivia Motorcycle Adventures
All you need to do is ride... We will take care of the rest
Maartensworld
Berichten: 5
Lid geworden op: vr dec 24, 2010 22:55
Locatie: Samaipata, Bolivia

Kerst kadootje

Bericht door Maartensworld »

Zoals je misschien wel weet was benzine niet in onze toer-prijzen inbegrepen wegens praktische overwegingen.

Maar... dingen veranderen en nieuwe regels betreffende benzine hier in Bolivia maken dat het nu handiger is als de benzine wel bij de toer is inbegrepen.
Dus, vanaf vandaag is benzine inclusief bij al onze toers.

Goed nieuws voor jou !
Omdat we onze prijzen niet halverwege het seizoen willen wijzigen blijven de oude prijzen geldig tot 1 januari 2012.
Dat betekend dat gedurende alle toers die voor 1 januari geboekt worden (ook voor het volgende jaar) wij de benzine voor onze rekening nemen.
Zie het als ons kerstmis kadootje voor dit jaar. :woow:

Bolivia Motorcycle Adventures
all you need to do is ride... We will take care of the rest

http://www.boliviamotorcycleadventures.com
Bolivia Motorcycle Adventures
All you need to do is ride... We will take care of the rest
Maartensworld
Berichten: 5
Lid geworden op: vr dec 24, 2010 22:55
Locatie: Samaipata, Bolivia

De absoluut hoogste weg ter wereld (5.777 mtr)

Bericht door Maartensworld »

Op 14 oktober 2015 start onze pilot-tour Mission Impossible.
Het belooft een weergaloze tour te worden waarin we door de zuidelijke woestijnen van Bolivia rijden. 2590 Km, grotendeels onverhard in 17 dagen.
Gekleurde lagunas, rokende vulkanen, stoom-spuitende fumaroles (vulkanische vent), kokende, bubbelende modder in alle kleuren van de regenboog, duizenden flamingos... en dat alles in een landschap wat door Van Goch lijkt te zijn geschilderd.
Ook berijden we het grootste zoutmeer ter wereld (11.000 vierkante kilometer zout, vlak als een biljard-tafel) en natuurlijk bezoeken we de oudste, nog steeds werkende, zilvermijn ter wereld en leren met dynamiet om te gaan. We bezoeken een heuse inheems markt, de koloniale hoofdstad van Bolivia Sucre en culinair Cochabamba.
De laatste veldslag van Che Guevara staat ook op het programma maar dat is nog lang niet alles.

Tijdens deze super spectaculaire tour gaan we ook proberen de absoluut hoogste weg ter wereld te bestijgen, de Uturuncu. De col (pas) ligt op 5.777 meter boven zee-nivo.
We weten niet of onze motoren daar nog zullen werken.
We weten niet of de weg zelf maar begaanbaar is
We weten niet of wij tegen die hoogte zijn opgewassen.
Maar dat gaan we in oktober ondervinden.

Waarom vertel ik dat hier allemaal?
Omdat we nog enkele plakken over hebben in dit absoluut onvergetelijke avontuur.

Geinteresseert? Wil je meer weten? Bezoek onze website ( http://www.boliviamotorcycleadventures.com ) of kijk op onze facebook-pagina ( https://www.facebook.com/BMA.Tours )

Kun je niet met ons mee, maar wil jet het wel allemaal volgen: Je kunt dit doen op onze website via onze "real-time tour-tracker" of via onze facebook pagina, waar we elke dag van onze tours een berichtje achter laten (als we een verbinding hebben).

Tot ziens ? :zwaaien:
Maarten Munnik
Bolivia Motorcycle Adventures
Bolivia Motorcycle Adventures
All you need to do is ride... We will take care of the rest
Plaats reactie