ktm 350 sxf- exc

databank van noppenmotoren en aanverwante artikelen.

Moderators: henk-v, Jo VdB, Zot, GuyC, Rudy, Fr@venture

boer125
Berichten: 224
Lid geworden op: di jan 09, 2007 09:03
Locatie: maastricht
Contacteer:

ktm 350 sxf- exc

Bericht door boer125 »

hallo,
sinds gisterern ben ik de trotste eigenaar geworden van een 350 sxf, geen enduro meer voor mij helaas, maar terug de baan op zoals ''vroeger''
nu ben ik benieuwt of er nog mensen zijn die ervaring hebben met de 350.
word mijn eerste motor met injectie, dus dat is al een beetje wennen.
waarom het weer een ktm is geworden is voor mij gewoon heel duidelijk, ik ben zelf een ''lompere'' rijder, dus werd zowiezo een mx1 machine, en het grote voordeel van de ktm vind ik nog steeds: hij zit mij als gegoten.
gister een klein stukje proef gereden en merkte meteen het verschil van de schokbreker achter! hij stuurt nu super scherp in de motor. het is op het begin wel heel erg wennen.
verder is het gewoon een nette motor met nog 1 groot toppunt: electrische start, als je van een enduro afkomt ben je het niet meer gewend om te kicken:P hihi(lang leve de luijheid)
ik ben vooral opzoek naar onderhoudsgegevens van de motor. ik heb hem bij jtx gekocht, en die zeiden dat je makkelijk als recreatieve rijder een uur of 80 kunt rijden ermee.

ik hoor graag jullie bevindingen.
als het een beetj beter weer word gaan we de eerste keer het verschil testen, want gister kon je beter de duikbril en snorkel opzetten.
mvg erwin
staatscrossbeheer gaat als een speer
Plaats reactie