nieuw hier

Moderator: Zot

Plaats reactie
filip123
Berichten: 6
Lid geworden op: vr mar 11, 2011 00:05
Locatie: belgie, opwijk

nieuw hier

Bericht door filip123 »

eej,

Ik ben Filip, rij met een xr400r.
(staat supermotard)

Maar ben nu aan het zien om een enduro te kopen dus ik dacht ik meld me is aan op het noppenforum om wat informatie over bepaalde modellen te weten te komen enz..

grtz filip!
monster 1100
Berichten: 52
Lid geworden op: vr sep 10, 2010 22:49
Locatie: denderhoutem / Belgium

Bericht door monster 1100 »

iesie de flup :wink: ,

Wat enduro betreft : waarom geen setje wielen steken op uw xr ke: onderhoudsvriendelijk, power genoeg en toch beheersbaar... Heb mijn licht bij Manu opgestoken en hij vond dit de beste keuze voor een modder rookie :oops: gelijk ik .Ik heb ook ergens op 2de hands denk ik en crf250X zien staan voor weinig geld...

groetjes


bart
'better to burn out than to fade away'
filip123
Berichten: 6
Lid geworden op: vr mar 11, 2011 00:05
Locatie: belgie, opwijk

Bericht door filip123 »

monster 1100 schreef:iesie de flup :wink: ,

Wat enduro betreft : waarom geen setje wielen steken op uw xr ke: onderhoudsvriendelijk, power genoeg en toch beheersbaar... Heb mijn licht bij Manu opgestoken en hij vond dit de beste keuze voor een modder rookie :oops: gelijk ik .Ik heb ook ergens op 2de hands denk ik en crf250X zien staan voor weinig geld...

groetjes


bart
eej bart,

Ja heb ik ook al aan gedacht maar dan is het enduro wielen kopen en ook nog een andere remset, want met een 320 schijf en brembo 4 zuigerklauw
dus zit g toch al aan wa eurokes, en ik dacht moest ik iets op de kop kunnen tikken, iet deftig voor goeie prijs zoveel te beter, maar heeft totaal geen haast :p

grtz
matthijs
Berichten: 28
Lid geworden op: zo aug 29, 2010 12:51

Bericht door matthijs »

aangezien de cross banden en remmen orgineel zijn lijkt het me dat het wel zal meevallen om die voor een redelijke prijs te kopen, in ieder geval altijd goedkoper dan een tweede motor. En besides, dan heb je dalijk straat en cross in 1 want die banden heb je zo omgewisseld.
Plaats reactie